Anar al lavabo despres de masturbar-me
Hola!
Sóc una noia i cada cop que em masturbo després tinc moltissimes ganes d'anar al lavabo a pixar. Quan hi vaig em costa molt de fer-lo, pero es com que ho necessito, perquè?
Cristina Albó

Hola Cookiie,
És molt habitual sentir ganes de fer pipí, sobretot quan hi ha estimulació de punt G ja que estem tocant part del conducte per on expulsem l'orina. També hi ha noies que després d'un orgasme tenen ganes d'anar al lavabo a fer pipí, això pot ésser per les contraccions de la musculatura pèlvica. Al tornar a l'estat de repòs, ´s possible que sentim aquestes ganes d'anar al lavabo.
Ara bé, si anem massa ràpid al lavabo, és possible que no puguem fer-lo o que costi molt, tal i com ens expliques. Per què? Perquè és molt difícil orinar-se mentre estàs excitada.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòlog Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com