condons problems
Boness
Les exparelles del meu novio (fa com algo mes de 10 anys que sha iniciat a la vida sexual) doncs pel que se, prenien pastilles anticonceptives, i pel q sembla, ell no es gaire de posarse condons.
Es per aixo, que ara q esta amb mi (recentment acabo d’iniciarme a les relacions sexuals) i fa poc que ho vam fer, pues pel que va semblar, els condons que vaam comprar a un super d’aquests paquistanis pro de marca durex no li van anar be, li apreaben molt, se’li va desempalma rapid ja que tardavem pq era dificil fermela entrar (de totes formes no fa res que jo era verge)...Tot aixo ens va porta a una frustració q va fer q sem anes el cap i no li dies que no a ferho sense condó (vaig pendre una pildrora despues) pero no vull q es repeteixi i segons ell la següent vegada sera amb condó, encara que no me’l crec perque segurament tornarem a tenir problemes en entrarla i en incomoditat al seu oenis...
Em recomanarieu cambiar de metode? Si no ens veiem habitualment (1 cop setmana mes o menys) pero volem disfrutar d’un metode segur pero q sigui plaenter pels dos quins ens recomanarieu? Si els condons son bona opció hauriem de cambiar de tamany per a que no li apreti? I en cas afirmatiu on es podem trobar de tamanys divrsos? (farmacia, sexshop..?)
Per altra banda, una altra cosa, perque quan vaig tenir relacions i també quan em toca no sento ganes de cridar? Com puc expresar que si que sento plaer sense ser forçat? Perque en veritat si que en sento al meu cos de plaer pero es que no em surt expresarho.
Moltes gracies
Cristina Albó

Hola,
El preservatiu masculí és un molt bon mètode! Si els preservatius que vau comprar no li van bé, potser podrieu provar-ne de més grans, als sex shop en tenen de diferents marques, inclús algunes farmàcies també!
Si veieu que costa d'entrar, és possible que la lubricació o l'excitació no sigui l'òptima per a anar a la penetració. Valoreu altres pràctiques sexuals, jocs, que poden ser molt més plaents que la penetració, sobretot per a tu (noia).
El que no haurieu de fer més, és tenir relacions sexuals amb penetració sense preservatiu! Poseu en risc la vostra salut (ITS) i que hi hagi un embaràs no desitjat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com