Stress
Hola abans de tot moltes gràcies per la vostra feina penso que als adolescents ens resoleu molts dubtes i sobretot de manera anònima.
La meva preocupació des de fa bastant temps és que tinc els llavis menors més grans del normal. No m'hi sento gens bé, em molesten dia a dia. També estic preocupada perquè tinc por que quan tingui relacions sexuals amb el meu nòvio em fagin mal.
No ho he dit a ningú perquè em fa vergonya i no m'agradaria haver d'anar al ginecòleg encara.
Si teniu alguna solució us ho agraïria molt.
Gràcies.
Mariona Busto

Hola Lau83!
En primer lloc moltes gràcies pels teus comentaris, ens alegra llegir que el Consultori t'és d'utilitat! :)
Fixa't que hi ha tantes vulves com noies en el món! Algunes amb els llavis menors amagats, d'altres que sobresurten, d'altres asimètrics on només sobresurt un llavi... totes són completament normals!
De totes maneres si et molesten o sents molèsties a la zona, la nostra recomanació és que vagis al metge perquè pugui valorar-ho. Quan sentim dolor o molèsties és important que ho consultem amb l'especialista perquè pugui donar-nos una solució. Sabem que pot fer vergonya, perquè és quelcom molt íntim, però quan es tracta de salut és això el que ha de prevaler.
Tenir els llavis menors que sobresurten no ha de suposar cap impediment o dificultat a l'hora de mantenir relacions sexuals. Però si et fa mal o sents molèsties, hauràs de consultar-ho amb el ginecòleg.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat