Problemes en l'ejaculació
Hola Adolescents, fa poc que vaig començar a tenir relacions sexuals per primera vegada amb la meva parella,
només ho he fet 2 vegades amb ella (jo encara no ho havia fet), però el problema és que mai ejaculo, ella em posa molt però nose perquè no em corro, quan em masturbo a casa si que em corro la veritat es que estic nerviós perquè ella pensa que és culpa seva però en veritat no, perquè a mi sí que em posa... Ayuda (No el poseu al diari porfa) Mersi!!
Cristina Albó

Hola Spark70,
Si tu sol si que ejacules però és en parella que no pots, ens sorgeixen preguntes: no pots ejacular en parella amb cap tipus d'estimulació sexual? És a dir, si et masturba pots? Si et masturbes tu amb ella al costat, pots? Si et fa sexe oral, pots? i amb penetració, pots?
Si no pots de cap de les maneres, aleshores, l' interessant seria que puguessis ensenyar la teva parella com et masturbes tu sol, també pots agafar la seva mà i guiar-la, fer tu el moviment i que ella pugui sentir-lo amb la seva pròpia mà. a poc a poc anirà aprenent de quina manera t'agrada sentir, igual que t'animem que ella t'ensenyi a tu com i de quina manera li agrada sentir plaer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com