first time (urgent!!!!!!!!!)
Bones! Aquesta setmana ho vaig fer per primer cop amb el meu novio que es 5 anys major q jo, ell no era verge i jo si i portem casi 2 mesos. Tinc varies preguntes sobre el coses q van passar, us situo una mica primer:
Per fi fa pocs dies vam comprar condons i bueno, doncs vam fer preliminars (ja n'haviem fet vegades), li vaig fer oral per primer cop, se li va empalmar i es va posar un dels pocs condons que portàvem i li anava molt apretat, ell se sentia incomode i crec q amb les seves anteriors parelles no n'utilitzava (pildores si crec)
Anant-li el condó estret i tal, havia provat de posarmela en varies posicions i no entrava, estava molt lubricada ja que jo lubrico bastant i a sobre tenia gel de plaer, i patinava bastant, no encaixava be, se sortia, i quan entrava una mica feia mal i a sobre jo estava molt tensa... fins que se desenpalmava i això unes quantes vegades ens havia passat aquest proces decepcionant... Ell veia com no disfrutaba i això li tallava el rollo també... a mi el q em passava es q estaba motl nerviosa i a sobre veia com ell s'estava frustrant també pel que passsava...
Llavors ell, m'havia dit de treure's el condo perque creia q se li empalmaria mes i a sobre entraria mes be, i jo no li havia dit q no (era raro q no li digues res per aixo, ja q jo tenia clar q sols fariem sexe am proteccio) i accedeixo ja que tambe estaba farta de que no entrés, per fi havia entrat bastant fins que haviem trobat una postura bona que no em feia tant mal i havia anat be, i per fi haviem tingut sexe, axo si, sense condó...
Per bona sort no es va córrer, però per si acas pel mati següent em feia mal la panxa i em va dir q millor q em prengues la pastilla del dia per si acas i me la va comprar, i per sort no he tingut cap efecte secundari ni gaire mal, nomes mal abdominal i hores després una mica als ovaris. Perquè em vingui la regla encara em falten dies (inicis-mitjans juliol) aixi q estare molt ansiosa per saberho, jo soc molt paranoica i hipercondriaca i nose si el haver tingut sexe per 1r cop o haverme pres la pastila me la poden adelantar o retrasar.
El mati del dia despues, es a dir, unes 10 hores despues em va fer mal la panxa com he dit, però també va volguer tornar a tenir sexe am mi pero a la que em posava un dit em feia mal aixi que no ho vem fer, però vam tornar amb el condó i ni tan sols entrava, patinava a la mínima així q no vam seguir provanho mes que res pq tenia alla baix dolorit dela nit...
Les meves preguntes despues de axo es;
-Hi ha risc d'emabraç si jo no m'hagués pres la pildora? I haventla prengut? (la vaig pendre 11 h despues). Teniu en conte que no es va correr
-Aquest mal de panxa del mati següent (10h despes) a qe pot ser degut? Una amiga em va dir q pot ser pel ph i jo crec que per fer-li oral que sentia la boca amb gust extrany, etc... Eren com arcades rares també. Pot ser nomes pel simple fet de haver-la perdut o pot ser per temes d'embaraç?
-Si la seguent vegada q ho fem li apreta el condo (comprariem un altre pero les talles q jo sapiga no surten indicades a la caiixa) que podem fer? Es normal que li apreti?
-Que podem fer pq no patini el penis al posarmel allà si te el condó posat? Es normal qe rellisqui tant?
-Si la següent vegada me fa mal nomes posant el dit (mai m'ha fet mal nomes un dit) com aquell mati següent a tenir sexe, que puc fer? Es normal q em faci mal? I quant triga en deixar de estar dolorit després d'haver-ho fet per primer cop? Quan ho vam fer per primer cop i va entrar be, em va deixar de fer mal, perquè va tornar a fermen el dia seguent?
Moltes gràcies per les respostes!!
Mariona Busto

Hola!
Anem per parts responent als teus dubtes:
Hi ha risc d'emabraç si jo no m'hagués pres la pildora? I haventla prengut? (la vaig pendre 11 h despues). Teniu en conte que no es va correr: Sempre que hi ha penetració vaginal sense utilitzar preservatiu (o qualsevol altre mètode anticonceptiu) hi pot haver risc d'embaràs no desitjat, a més del contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Com no va ejacular dins, les probabilitats són més baixes, però no et podem dir que el risc és zero. La pastilla de l'endemà és un mètode d'emergència, que només s'ha d'utilitzar en cas que hi hagi hagut una relació sexual de risc on el mètode d'anticoncepció ha fallat (s'ha trencat el preservatiu o ha quedat dins de la vagina, per exemple), però no pot utilitzar-se com a mètode anticonceptiu habitual. Aquesta pastilla cal prendre-la el més aviat possible després de la relació sexual de risc, així hi ha més probabilitats que faci el seu efecte abans que es pugui produir un embaràs no desitjat. L'eficàcia d'aquesta pastilla és d'un 80%. Si passats 21 dies des que et vas prendre la pastilla, la regla no et ve, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho.
Aquest mal de panxa del mati següent (10h despes) a qe pot ser degut? Una amiga em va dir q pot ser pel ph i jo crec que per fer-li oral que sentia la boca amb gust extrany, etc... Eren com arcades rares també. Pot ser nomes pel simple fet de haver-la perdut o pot ser per temes d'embaraç?: Un mal de panxa pot produir-se per molts motius diferents. Entenem que parles de mal de panxa i no a la zona dels ovaris, no? Practicar sexe oral no hauria de produir mal de panxa, per tant no creiem que estigués relacionat amb això. El mal de panxa va desaparèixer passades unes hores, oi? Pensa que un embaràs no dóna símptomes al mateix moment que s'acaba de tenir la relació sexual, normalment els símptomes (si n'hi ha) poden fer-se més evidents a partir de la primera falta de regla (aquest sol ser el primer símptoma).
Si la seguent vegada q ho fem li apreta el condo (comprariem un altre pero les talles q jo sapiga no surten indicades a la caiixa) que podem fer? Es normal que li apreti?: Normalment a la farmàcia podeu trobar preservatius de talles més grans. És important trobar el preservatiu que li vagi bé, perquè se senti còmode i pugueu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable.
Que podem fer pq no patini el penis al posarmel allà si te el condó posat? Es normal qe rellisqui tant?: Potser no és necessari que poseu tan "gel de plaer" o lubricant, segurament amb la teva lubricació natural, fruit de l'excitació, ja és suficient perquè pugui introduir el penis sense que patini. Si veieu que costa, ajudeu-vos amb les mans, guieu el penis fins a l'entrada de la teva vagina, així us resultarà més fàcil!
Si la següent vegada me fa mal nomes posant el dit (mai m'ha fet mal nomes un dit) com aquell mati següent a tenir sexe, que puc fer? Es normal q em faci mal? I quant triga en deixar de estar dolorit després d'haver-ho fet per primer cop? Quan ho vam fer per primer cop i va entrar be, em va deixar de fer mal, perquè va tornar a fermen el dia seguent?: Que hagi fet mal la primera vegada no té per què repetir-se la pròxima vegada. Fixa't que ens expliques que estaves tensa, nerviosa, i això dificulta moltes vegades la penetració fent que aquesta pugui ser dolorosa... per tant, molta calma, aneu a poc a poc, i recordeu que la penetració no ho és tot!
Esperem haver respost als teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat