ESTIC MOLT ENAMORADA D’UNA AMIGA MEVA!!
Hola, sius plau necessito consell!
Fa uns mesos vaig coneixer un nou grup d’amics, en el qual hi ha una noia que des de el primer moment em va cridar l’atenció. Ens hem fet molt amigues. Va haver-hi una época en que quedavem cada dia, i jo des de sempre havia notat una relació especial entre nosaltres. Una nit que vam sortir de festa em vaig llançar i ella em va rebutjar, a mi em feia molta vergonya la situació, llavors pel matí vam aclarar que no havia passat res. El fet es que cada vegada m’agrada més i no se que fer. Vaig arribar al punt d’explicar-li que m’agradava, ella ho va entendre i s’ho va pendre bé, pero em va dir que li agrada un amic seu (cosa que jo sabia). Bueno ara que us he posat una mica en situació, el cas es que no se que fer, a mi m’agrada molt i se que pel meu be hauria d’ovlidar-la, pero no vull fer-ho. Em cau genial, el que sento per ella és perfecte i hi ha una part de mi que pensa que encara tinc esperances, no se que fer enserio, estic molt molt confosa, m’agradaria passar pàgina i alhora no. Ajudeu’me sius plau! Estic molt enamorada...
Mariona Busto

Hola Marta!
Entenem com et sents... però fixa't que ella sembla que t'ha deixat clar que no sent el mateix per tu, i que només et veu com una amiga. Sabem que no ser corresposta és complicat i fa mal, però hem de respectar-ho i acceptar-ho (encara que et costi).
Si insisteixes més, pots provocar el seu distanciament, sigui perquè se senti incòmoda o per evitar el patiment de totes dues. Així que potser és millor que prenguis una mica de distància, siguis conscient que ara mateix ella està enamorada d'un amic seu, i deixar que el temps vagi calmant les coses.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Marta!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat