No ho entenc
Bon dia !!
Aquestes setmanes he passat mots nervis, examens, audicions, concerts... i al ser una persona nerviosa de seguida m'afecta molt
el cas és que la regla em va venir fa 9 dies (els tres primers no tenia casi re de re de re) però és que encara em dura i em preocupa (cosa que per altres temes també segueixo estan nerviosa)
això de posar-me nerviosa per qualsevol cosa m'afecta molt el dia a dia ja que per qualsevol cosa ja suo o ja noto aquells nevis per dintre meu.
Espero uns dies més aveure què o em preocupo?
Els nervis afecten d'una manera heavy a la regla?
He de dir que em fa molta por al anar al metge perquè em fa molta por que em trobin algu dolent
Moltes gràcies sou els millors!!!!
Mariona Busto

Hola nom1910!
La regla pot veure's afectada per molts motius. La nostra recomanació és que si aquest sagnat persisteix, encara que només sigui poca quantitat, vagis al metge perquè pugui valorar-ho. No tinguis por, sabem que pot fer una mica de respecte o inclús vergonya, però quan es tracta de salut és això el que ha de prevaler per sobre de tot.
Si ets una persona molt nerviosa, estaria molt bé que trobessis alguna manera per fer front a aquests nervis, per exemple, practicar algun esport que t'agradi, alguna tècnica de relaxació o meditació, ioga... buscar tècniques que t'ajudin a portar millor els teus nervis! Veuràs que així tot es veu d'una altra manera!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat