novio calentttt
Bones! Sòc una noia de 18 anys, i tinc novio desde fa poc temps, tinc unes quantes preguntes
No sé perque pero el meu novio sempre va calent, pot ser pel mati, tarda o nit que quedem i ja te ganes de tocarme i a vegades crec que és adicte al sexe o algo... Com puc saber si té aquest problema o simplement li atraic molt? Sempre a la minima que li fas un petó apasionat o una caricia o dius certes coses maques ja es posa aixi. A vegades va tant calent que es deix portar massa, a vegades ha insistit bastant en fer coses fins que li dic un no clar (excepte una vegada fa unes setmanes). Ultimament per sort em respecta pero no entenc que es posi calent tant.
Com he dit a la pregunta anterior, el meu novio sempre va calent i jo bueno... no tant en comparació (normalment tinc ganes de fer-ho quan ell no està i a la tarda-nit qe tampoc hi es, a la que quedem ‘em rajo bastant’, perdo ganes) com puc aumentar les ganes de tenir sexe? He notat que elss dies d’ovulació del calendari tinc mes ganes, pero els dies que no tinc res (ni regla ni ovulació) no solc tenir gaires ganes... Com puc augmentar-les? Que consti que no ho faig per complaeixel a ell només. He arribat a pensar que potser no tinc ganes per si ell m'acaba fent mal emocionalment si algun dia ho deixem o nose si es perque visc amb molta gent i tinc por de que em pillin (no son familiars, és compartit), com que a vegades crec que no durarem ja que te una personalitat complicada que crec que ens afecten (impulsivitat, negativitat, dubtes en la vida), pero ens estimem...
Una tercera cosa que vull preguntar és si es normal que ell miri noies casi despullades per internet (per insta) o fins i tot porno. És algo corrrecte o al contrari, es que no em vol? Se que fa temps que no te sexe aixi que... que penseu? (mai n'hem tingut encara ja que jo no estava preparada al inici i ara tenim examens). També ell esta fart de que les noies vagin amb pantalons supercurts que se'ls hi vegi tot, pero s'ha de tenir en compte de que ell ve d'una altre país més masclista i nose tampoc si es bo que faci comentaris de que no li agrada que vagin aixi.
Moltes gràcies per les respostes!!
Mariona Busto

Hola!
Que et respecti no ha de ser un tema de sort... ni molt menys, el respecte ha de ser un pilar fonamental de la relació. Per tant, si no hi ha un SÍ, és un NO. Si no en tens ganes, no et ve de gust, no vols, no et sents preparada, etc. no t'has de sentir pressionada a fer-ho ni has de fer res que no vulguis fer! Si la teva parella no ho respecta, val més que et replantegis la relació.
Les diferències en quant el desig sexual de les parelles pot variar per diferents motius i en diferents moments de la relació. Pot haver-hi èpoques on ell en tingui més ganes i d'altres on en tinguis tu. Pensar que ell sempre té ganes perquè és un noi, és un mite. Segurament si no et sents "forçada" a tota hora, podrem deixar que el teu desig surti de forma espontània o que en tinguis més ganes. Totes les hipòtesis que ens expliques sobre la possible causa del que et passa podrien ser possibles.
La pornografia o mirar fotos/vídeos de noies per internet, és un recurs que moltes persones utilitzen per excitar-se. Mirar porno no significa que no estimis a la teva parella, com et dèiem és un recurs per excitar-se, però si tens la sensació que hi ha quelcom més al darrere, parla-ho amb ell. La confiança és la base d'una relació sana!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat