Aaaajuda siusplau ToT ANCIETAT
Soc una noia que ara estic fent 3r deso, tinc bastants problemes, des de estudis, autoestimaa amics, a casa, orientació sexual... Quan es l’hora dels apats, penso que bé ara tinc temps x desfogarme!!! Jo no vull pero el meu subconscient comença a menjar fins quedar farta (aixo al mati). Després penso:i ara q faig e menjat molt, pero Casi ni me’n e adonat! I sem tanca lestomac x tot el dia, llavors es el dinar i potser menjo una poma i ja esta, o molt poc, o a vegades em passa el mateix. En vritat no és q mengreixi molt aixo ns pq pro no em preocupa. Ossigui no e cambiat de pes, jo ja soc prima d x si (IMC->17,77). Aixo no em senta gaire bé menjar tant. Pro estic molt preocupada pq això em fa menjar desequilibrat i em marejo molt pro molt, tant q sento com si em cremes el cos i punys al cor, com si mexprimissin el cap, i perdu força a les cames (si em caic i no em moc durant estona), ns q feeeer!
Pro almenys aig d pensar: SEGUR Q ACONSEGUIRE SUPERARU!
Alba Garcia

Hola bonica!
Primer de tot gràcies per explicar-nos tot el que et passa, com et sents, i quines coses t'estàn preocupant.
Per tot el que ens expliques, sembla que estàs patint ansietat, i també tens una relació extranya amb l'alimentació. En definitiva estàs patint, i creiem que necessites ajuda.
Això que dius de marejar-se, de que el cor et bategui molt, et faci mal el cap, i et flaquegin les cames poden ser símptomes de l'ansietat, o també pot venir de que no estiguis ben alimentada, degut a tot això que et passa.
Això que ens expliques, pot ser que es tractin d'afartaments, que és quan una persona menja molta quantitat de menjar amb molt poc temps i amb la sensació de perdre el control. Llavors poden aparèixer sentiments de culpa i pensaments per compensar. Això que t'estic explicant, són coses que poden passar a una persona que pot estar patint un Trastorn de la Conducta Alimentària (TCA).
Per això et recomanem que puguis demanar ajuda per entendre què és el que t'està passant.
Si vols pots trucar-nos al ACAB al 93 454 91 09 perquè tot això no volem que ho passis tu sola!
Un petonet!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org/
">www.acab.org