Consultes varies🙈
Gràcies. Sóc una noia d 14 anys. Tinc dues consultes.
1a: Al fer-me dits m’ha sortit sang. Una setmana abans d q em baixés la regla.
És per la regla? És normal ? És per fer-me dits?
2a: Tinc un follamic d xat (o sigui mai hem fet res en persona, som amics i tal, però a l’hora d masturbar-nos ens obrim per whatsapp i diem q faríem si follesim, i ens posem hot mútuament)
El cas és q avui al matí m’ha obert, i hem estat parlant però sense fer res porque hi havia gent a casa meva. Llavors m’ha enviat una imatge del bulto d la seva polla empalmada del pantaló i jo li he enviat una del meu escote, llavors m’ha dit q li emcanten les meves tetes, q segurament serien precioses i tot això, llavors m’ha insinuat d fer petting o follar, i de q li encantaria veurem sencera despullada i menjar-me el cony i això. El cas és q jo vull però per la meva edat i tot doncs ns (ell té 16 anys). Q puc fer? Pq en veritat tinc moltes ganes i més amb ell.
Moltes gràcies x tot❤️
Cristina Albó

Hola Joo,
Pel que fa a la primera consulta, podria ser que t'haguessis fet alguna ferideta i si has introduït els dits dins la vagina, podria ser que hagis fracturat una mica l'himen, però no podem saber exactament d'on venia aquesta sang, per tant, si veus que et torna a passar, consulta amb el metge.
Pel que fa a la segona pregunta, tenim dubtes, coneixes a aquest noi del xat en persona o només teniu contacte de forma virtual? Si el coneixes en persona, la decisió de donar un pas més o no, és teva, però tingues present les conseqüències que poden haver a curt o llarg plaç, passar de la fantasia a la realitat pot anar bé o pot destrossar el que en fantasia funcionava. També tingues en compte que passi el que passi, SEMPRE pots canviar d'opinió!
Si no el coneixes en persona, ens salten TOTES les alarmes! Pot ser un perfil fals i abans de quedar amb ell per a trobar aquest moment íntim, us hauríeu de conèixer i el millor seria que us coneguéssiu en un espai públic on hi hagi gent, que t'acompanyi algú, si pot ser un adult millor, i t'acompanyi qui t'acompanyi, els teus pares han de saber amb qui estàs i on estàs. Però si no el coneixes en persona, alerta!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel
,com">www.helenaangel,com