El suicidi, es una opcio?
Bones....,
M'agradaria que em poguessiu ajudar amb un problema que tinc,
Be texplico, fa 1 any i mitj que estic patin una gran depresio, ansietat, estres etc aixo va començar a linstitud a finals de 3r deso i a 4t, a 4t molt mes.
Em sento com una puta merda, sento un gran buit dins meu que ningu pot omplir, no estic be em mi mateix ni em els pares, lunic que em pprto be es el meu millor amic, nose que mesta passant que ho veig tot negra, es com si estigues dins d'un tunel i que no consegueixo veure la llum del final, es com si sigues un callejon sin salida, i jo vui sortir dell.
He intentat busca ajuda en amics, pero vaig veure que en ves de que aquest "amics" i intentessin ajudarme, el que feien era riiresen de mi.
Soc un tio molt enrollat i molt alegre, pero tambe haig de dir que son un tiu molt timid i molt mes amb les ties, tinc 18 anys i no em pensaba que amb 18 anys ho passaria tan malament com jo estic passant ara, estic molt trist, em sento molt sol encara que hi hagi gent al meu voltant, de vegades penso que si jo desapareixes tot aquest dolor que sento no hi seria i tot estaria be, perque trobarme a faltar ningu ho farà...
Tinc una llibreta petita que quan estic fet tan merda intento desafogarme amb ella escribin el que sento pero no funciona, i casi cada nit em passo 1 o 2 hores plorant abans de dormir intentant buscar una soluncio a aquesta merda que mesta passant. Sembpre desintjaba tenir els meus 18 i ara que els tinc desitjo amb tot cor tornar enrera i tornar a ser un nen petit on els cops de la vida no impprtaban, on lunic objectiu es sortir el carreu i jungar amb els amics, on res feia mal joder...!!
Tampoco demana molt, nomes tenir una vida tranquila on pugui estar be amb mi mateix i em els pocs amics que i crec, perqe actualment els amics es mouen per interes...
Estic en una epoca molt dificil que no aconsegueixo surtirne della i tampoc se com ferho, si us plau si em podries ajudar....
Gracies!
Estrella Dorca

Hola,
moltes gràcies per la teva sinceritat, sé que no és fàcil escriure tot aquest dolor. Pel que m'expliques tinc la sensació que ho estàs passant sol i crec que és  moment de demanar ajuda professional. Parla amb la teva família (o si vols busca-ho pel teu compte) i demana hora a un psicòleg o psicòloga que et pugui ajudar.
Expliques molt bé la sensació de túnel, de buit i de solitud... és dolorós i angoixant viure-ho, però també et diré que hi ha sortida. T'ho prometo.
Escriure segurament et pot ajudar a desfogar-te però potser no n'hi ha prou.
Si vols, escriu-me un privat (info@laiasala.cat) per seguir-te la pista i saber com estàs.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico