Aspecte
Hola,
Doncs jo vaig tenir un novio que em cuidava molt (va ser el meu primer amor) i va tallar ell amb mi ja fa 1 any, però vam seguir parlant i sent amics. Quan vam començar l'institut em va començar a ignorar completament i a riure's de mi. M'insultava a les esquenes i quan pasava pel seu costat abraçava a alguna amiga per fer-me mal.
Jo no sé que fer, perquè l'estimo i no puc seguir així sempre.
Ajuda, siusplau...gracies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Uff...permetre'm que et digui que això no és gens maco. Vull dir l'actitud d'aquest noi cap a tu. Una persona que ha estat amb tu un temps i que heu compartit coses no t'ha de tractar d'aquesta manera. Ignorar-te, riure's de tu, insultar-te, etc. considero que són faltes de respecte. Aquesta persona no es mereix ni per un moment la teva atenció i el teu temps. Segur que és veritat això que l'estimes encara???. No es pot ni s'ha d'estimar una persona que té aquesta actitud amb tu. Potser és més que trobes a faltar les coses que feies amb ell, el fet d'estar acompanyada o de tenir parella...i has d'anar acceptant de mica en mica aquesta pèrdua. Però això no vol dir que te l'estimis encara. Deixa d'idealitzar-lo i mira cap endavant. Ah! i intenta no fer-li cas quan el tens a prop. Quan vegi que no t'afecta segur que deixa de fer aquestes tonteries.
Gràcies per la teva confiança!!!
Assumpta Muns i Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat