Tinc moltes preguntes
Hola, tinc 13 anys i encara no m.he donat el meu primer petó, no em preocupa, però el que sí que em preocupa és que vull que sigui especial i no sé com fer.ho. Per això demano consell: com podria fer que sigues especial? (Lloc, estació, hora, en quin moment seria adequat, com puc saber que no m.he equivocat de noi, que passarà després(canviarà algun cosa?),com hauria de ser el peto, quina és l.edat recomanada per fer.te.l, quan seria el moment oportú per liar.se (has d.esoerar molt de temps?), Com sé que el meu primer petó i Lió els faré bé, ja que no ho he fet mai?...
Per últim m.agradaria saber com agradaria.li a un noi ( al que només li caic bé) que té novia ( que és amiga meva). Li hauria de dir a ella, com puc saber si m.agrada i si m.agrada, com el puc agradaria?
Gràcies i espero que aquesta consulta li serveixi a més gent.
Estrella Dorca

Hola!
Ja veig que tens moltíssimes preguntes! Així que intentaré resore-les. El més important per fer del primer petó un moment especial és que tu estiguis convençuda i ho fas amb algú amb qui realment et sents còmode i a gust.
La resta (lloc, moment de l'any, hora...) és totalment irrellevant, de veritat.
Com es fan els petons? Doncs és molt probable que ningú sàpiga explicar-te com fer un petó perquè tothom fa petons diferents segons amb la persona amb qui els fa. Començar a poc a poc a unir els llavis, fer petons als llavis i després obrir la boca és una bona manera de començar... i després deixar-se anar! el teu cos ja et guiarà ;)
Per últim, et demanaria: realment vols lligar-te el nòvio d'una teva amiga? Primer de tot, si aquest noi està amb la teva amiga, ja ha escollit amb qui vol estar. I segon... com creus que serà l'amistat amb ella en cas que facilitis el trencament de la seva relació?
Pensa-hi, potser et convé canviar d'objectiu, no trobes?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico