ajuda urgent per autolesions i problemes varis
Bones Adolecents hos escric per uns problemes que m'agradaria deixar de tenir en primer lloc durant toa la meva vida m'han fet molt de bullying ni que aquest any estic tranquila amb aixó del bullying no se si aixó influeix amb la rabia que porto dins meu ja que sempre tinc rabia per tot, despres vaig desde fa 2 anys a un psicoleg, hem van fer uns tests i estic al limit apunt d'estar depre la questio és que jo sempre m'enfado amb el meu pare o per simples coses m'enfado si m'enfado molt és com que no puc controlar la rabia i acabo petant coses donanme cops de cap i fins i tot rescanme o mosseganme fins a ferme marques i no vull picar coixins o coses d'aquestes pereque nose si aixó es normal que tambe es una altre pregunta pero les coses que tinc desdepetita tan com pot ser el meu llit o els meus ninos del llit són sagrats i si li piquen o el tiren per el terre puc tornarme agresiba amb la persona o plorar.
Doncs m'han dit que haig de buscar algún esport etc pero la veritat jo no soc de fer esport aixis que aquest motiu no em serveix. Per altre banda ex quan marxo de vacances amb els meus pares al ser filla única m'aburreixo molt i em deprimeixo nose si aixó hos pot ajudar per ajudarme millor, o sigui soc la típica persona que un diumenge que acaba de tornar cap a casa d'estar amb els amics ja es posa depre per el fet de que l'endema és diluns. Amb ajuda d'un psicoleg aixó de viure més el present i tal ho he millorat ni que encara hem posso depre se que s'ha fet molt llarg hem sap greu.
gràcies per la vostre atencció i fins aviat.
Fresh
Estrella Dorca

Hola,
Gràcies per escriure'ns ja que no és fàcil explicar-ho.
Sincerament crec que hauries de confiar més en el teu psicòlog. Ets totalment sincera? Potser pots imprimir aquesta consulta i deixar-li llegir per poder seguir ajudant-te.
Tens moltes ganes d'estar bé i això és súper important, però també és necessari que confiis i que et deixis orientar pels professionals, i per la teva família. Deixa't anar i ensenya realment com ets. Veuràs que la reacció és millor del que et penses.
Ah! i si t'avorreixes amb els teus pares... per què no els proposes algun joc o alguna diversió? potser ells no saben què proposar-te i estarien encantats de passar una bona estona amb tu ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico