Tinc el pes correcte?
Hola, gràcies per llegir.
El que em pasa es que ara que començo a portar pantalons curts em sento una mica gorda. Em veig les cuixes gruixudes sobretot quan m’assento. Sempre m’he sentit força malament amb el meu aspecte ja que tinc grans a la cara i altres coses que em molesten. Em podeu dir si tinc el pes correcte? Tinc 13 anys, 1,50 aproximadament d’alçada i peso 46.
Gràcies, admiro molt la vostre feina.
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori.
Pel que fa al teu pes pots estar totalment tranquil·la, estàs en el pes correcte i per tant més enllà de seguir una alimentació equilibrada no et preocupis.
Gorda com pots veure no estàs però tots tenim alguna zona del cos que ens fa sentir més insegurs. Possiblement pel que expliques, en el teu cas siguin les cuixes.
Jo buscaria uns pantalons amb els que et sentis bé en tots sentits. A vegades una cosa està de moda i nosaltres no ens hi sentim còmodes. Tot i així estic segura que és un tema de percepció teva i per tant penso que el millor és que te'ls posis.
Quan estem asseguts sempre ens veiem les cames més amples, és una cosa normal ;)
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga