Tristesa
Hola
Fa 5 mesos es van morir 2 de les persones que mes estimava de la meva familia i la veritat els trobo molt a faltar, mai m havia plantejat que un dia ells ja no hi serien...😢
Cada dia penso en ells i em poso a plorar, no puc expressar com em sento del tot be... mai n he parlat amb els meus pares, no se perque...
Em sento destrossada i em sento malament per no havel s hi dit com els estimava i passar mes temps amb ells💔
De veritat no se que fer... em sento destrossada per dins pero per fora no ho demostro
Si em pots ajudar d alguna manera t ho agreiria
Estrella Dorca

Una bonica,
El dol per una persona estimada és un procés llarg i dolorós... Apareix tristesa, apareix dolor, apareix ràbia, por, frustració... tota aquesta emoció és natural i és sa que aparegui.
La meva recomanació és simple: has de fer tot el dol, has de viure aquest dolor, perquè només així seràs capaç de recordar aquesta persona sense sentir dolor.
• Pots comprar (o reciclar) alguna llibreta i escriure tots els teus pensaments, t'anirà bé buidar...
• Plora tant com necessitis, tots els cops que vulguis, no et tallis el plor
• Parla-ho amb algú de la família. Compartir el dolor t'ajudarà...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico