Depilacio? Ajuda!!!
Hola!
Necesito ajuda!!
Porto uns anys que passo molta vergonya a l’estiu perquè tinc pel a les cames i no se com dir-li a la meva mare de que em tregui els pèls.
Em podeu dir uns consells per com dir-li? (esque no viu tornar a passar un estiu deprimida per això)
Gràcies admiro mol tot el que feu!!
Alba Garcia

Hola guapa!
Moltes gràcies per valorar la nostre feina! Això ens dóna molts ànims per seguir ajudant a la gent, que és el que més ens agrada!
Entenc que tenir pels a les cames sigui una cosa que et preocupi, i que et faci cosa dir-li a la teva mare. Però pensa que per desgràcia és una cosa bastant habitual a la nostre societat: la majoria de dones es depilen, i no volen tenir pels.
Dic per desgràcia, perquè ojalà a la nostre societat estigués de moda anar peludes perquè has vist quant de patiment ens estalviariem?
Sé que a vegades es complicat parlar d'aquestes coses amb els pares i les mares, però tal com ens ho has dit a nosaltres, has de treure les forces per poder-li dir. Li pots explicar que ara a l'estiu que vols anar amb pantaló curt, faldilla o en banyador per anar a la piscina, no t'agrada veure que tens pels a les cames, i que t'agradaria treure'ls. Li pots demanar si ella es depila, i que t'expliqui com ho fa.
Hi ha molts mètodes per eliminar o dissimular el pèl de les cames: moltes persones comencen tenyint o decolorant-se'ls (rossos perquè no es vegin tant), hi ha persones que utilitzen la "gillette" o altres que fan servir la depilació amb cera. El millor es que amb la teva mare busqueu quin és el millor mètode per tu.
Espero haver-te ajudat!
Un petó!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org