El primer petó
Hola adolescents!
Bé, faig aquesta consulta perquè estic una mica preocupada i necessito el vostre consell. Fa poc un noi molt majo se'm va declarar. Total que, tot i que no m'agradava ni estava enamorada, vaig decidir quedar amb ell per parlar ja que és molt bona persona i guapet. Vaig estar super còmode i vam decidir que seguiriem quedant i que ja sorgiria alguna cosa si havia de sorgir. Total, que ahir va ser el tercer dia que vam quedar i se'm va llençar. Aquí arriba el problema. Jo ja m'havia liat abans amb un parell de nois, però ell mai, era el seu primer petó. Què va passar? Doncs que no em va agradar. Es notava que anava molt perdut i no sabia com fer-ho. Jo, és clar, l'intentava guiar, però estava sent un desastre.
A ell li va agradar i m'ha dit que vol tornar a quedar. Però jo estic molt preocupada perquè de moment no m'ha agradat el petó de cap noi amb els quals m'he liat.
Sí, sembla raro, però es que si sóc sincera, mai m'he fet un petó amb algú per qui sentís alguna cosa. És trist, ho sé, però sempre que m'enamoro d'algú aquell noi no sent el mateix. Però això no és excusa, ja que amigues meves s'han liat per festes amb nois per qui no sentien res i els ha encantat. Què em passa a mi????
En fi, que no sé què fer perquè no em va agradar gaire el seu petó i no sé si tonar a quedar. Estic farta de que no m'agradi i em faci fàstic liar-me ( ah i us puc ben assegurar que no sóc lesbi per si us ho pregunteu jajaj).
Què em recomaneu? És normal això que em passa? Ell està molt il·lusionat.
PD: No pengeu la consulta a la portada sispli.
Petons!
Estrella Dorca

Hola!
Crec que tu mateixa tens la resposta: no t'ha agradat perquè no senties res per ell. Possiblement el teu desig sexual està molt lligat a l'atracció i relació amb l'altra persona, de manera que si la persona no et diu gaire res... els seus petons tampoc.
No tinguis pressa, coneix a diferents persones, valora amb quines et sents més còmode i ja aniràs veient quines persones t'atrauen... i després potser t'apareixerà el desig sexual.
Ah! i si no t'ha agradat amb aquest noi i no et ve de gust, no hi quedis més, d'acord? o si vols pots quedar-hi però sense petons, eh? que no ens hem de forçar a nivell sexual a fer res que ens desagradi ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico