novio weird
El meu novio (portem 2 mesos junts) 4 anys major q jo i jo no hem fet sexe encara (pq jo no he volgut fins que ho he vist mes clar i soc verge), hem fet alguns preliminars i bueno... despues de ferlo esperar eternitats i respetarme fa pocs dies li vaig dir que estava preparada per follar daqui poc i li vaig dir que a la proxima porteés preservatius, vaig veure que ja tocaba, em sentia be per a ferho am ell i ara que shavia consolidat mes lanostra relacio pues havia cregut que era hora.
Fa poquissim, vam tenir un altre calenton pero ell no en va portar de condons aixi que li vaig dir que no fessim res fins que en tinguessim (per si acas es corria) pero en un moment donat mentres estavem tocantnos (jo no veia res) de cop em posa elpenis allà, molt poc pero... encara que fos la punta (no em va fer mal despues) i sense corres, em va semblar malament... Em va demanar perdó pel que va fer despues de que shagues quedat reposant (jo em vaig quedar en shock i no sabia q fer, ell em deia de q si "si vols m'envaig"), li vaig dir q es quedes, em va perdonar i vam seguir tocantnos i desde llavos no ma tornat a fer res extrany., i espero que no ho estigui fent per ‘peloteo’ i si per q realment em vol i es un error, ara te mes tacte amb mi, pero casi sempre que quedem em fot la ma alla i fins que no em mostro molesta o avergonyada no para..
Desde llavors no li tinc tanta confiança i estic menys segura de que vull ferho am ell (es el meu primer cop i no vull ferho amb algu que m'arrepenteixi) perque nose si tenim futur, si em vol de veritat (vam começar no sent novios serios pq ell feia poc que havia tallat amb una ex de fa molts anys encara que no sempre han estat junts, pero tot ha anat evolucionant a mes, cada cop te menys por al compromis, fins i tot mha dit t'estimo varies vegades ultimament i ha dit que soc la seva novia al seu/meu cercle d'amics), ell te problemes d’impulsivitat crec i nose que fer... se que m’estima, sempre mho diu i mha respectat molt tot aquest temps pero nose que li va passar aquell dia. Per mala sort no puc parlar mes del tema amb ell perque se q dira que segueixo malament per aixo, cosa que ja vam parlar... Aixi q no puc parlarli mes del tema, millor no ferho, pero si vull ajudarlo en si te problemes de algo
Em faria cosa q ell fos dolent o algo am mi en un futur, se que es un noi inestable, ha crescut en un entorn dolent pero ens estimem (per mala sort te molts defectes i soc conscient, no estic ‘en las nubes’ encara que estic bastant enamorada), i ell pues no ho sé, demostra que m’estima i tal pero mai saps si es real (mai pots ssaber que pensa un).
-Q puc fer per ajudarlo en la impulsivitat? No mha pegat ni ma insultat mai, es mes, es preocupa molt per com estic, pero si que critica els shorts exsesivament curts de les noies, ha tingut moltes exs i se q va tenir denuncies sense proves... Nose si en té problemes d'impulsivitat de veritat pero li agafen coses rares, s’ofega en un got d’aigua per qualsevol problema...
-Q puc fer per que no sigui tan negatiu? Es una persona molt negativa, jo ho era molt i es agoador aguantar una persona aixi, sempre te problemes am el que sigui i em baixa la moral (tinc molta empatia i els problemes mels faig meus), sempre sta estressat i no sap que fer amb la seva vida, te una vida molt complicada i jo tot al reves. Estem d'exams i potser es per aixo q esta encara sta mes malament aquests dies...
-Q puc fer per cultivar mes confiança en la relacio per part meva? Vull que millori tot i que no tinguem tants problemes, els dos volem apostar en aixo
Mersii, espero q em serveixin els vostres consells per ajudarlo, de que dirli o fer en aquestes situacions, es molt urgent...
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot, no facis res que no et vingui totalment de gust. Fins i tot si tu dius que en tens ganes, comenceu i de cop et sents incòmode, tens tot el dret a parar i ell ho ha de fer.
Tinc la sensació que tu tens moltes ganes d'ajudar-lo, però no sé si ell té tantes de canviar. Sembla que els esforços els vols fer tu i això no és possible. Una persona només canvia si realment ho vol fer. Així que aquestes consultes les hauria de fer ell. Tu no pots fer res.
Per altra banda, la confiança es construeix. Mica en mica, setmana a setmana, dia a dia. No es pot forçar. Si hi ha alguna cosa que et fa sentir malament, parla-ho amb ell. A vegades dos mesos poden semblar una eternitat... però tot just esteu construint les bases de la vostra relació, no prenguis cap decisió precipitada, val?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico