El noi
He tingut una relació amb un noi durant 3 anys i fa sis mesos que ho hem deixat. El vaig deixar jo perquè la relació jo ja no estava cómoda. Ara després de 6 mesos ell ja m'ha olvidat i ja està tontejant amb altres noies però jo e¡no me'l puc treure del cap ja que crec que segueixo enamorada d'ell. Sincerament no sé si l'he d'oblidar o he de lluitar per ell. I si l'hagués d'oblidar no se com fer-ho perquè ho he intentat però es que no em surt.
Estrella Dorca

Hola Helena,
La teva reacció és natural quan hi ha una ruptura de parella que ha decidit la pròpia persona. Durant els primers dies (o setmanes) estàs molt convençuda de la teva decisió, però passats uns mesos, quan veus que l'altra persona comença a flirtejar amb altres... apreix la inseguretat: "i si m'he equivocat?" "i si he pres una decisió massa precipitada?" "i si realment estava enamorada i no me n'he adonat?".
Totes aquestes inseguretats venen del teu cervell, per què en el fons necessites la confirmació que has pres una bona decisió. Intenta enviar-li molta sort a la teva ex-parella i centrar-te en el que vols per tu. Quines coses t'agradaria fer? Què et ve de gust? Hi ha alguna cosa que has abandonat durant la relació? o alguna cosa que et fes molta il·lusió?
Intenta centrar aquests mesos en connectar-te amb tu mateixa i així redirigir els teus pensaments cap al teu benestar.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico