Vape/tabac
Fa uns dies que estic fumant vape i tabac m'agradaria saber si el vape pot arribar ha afectarte als pulmons o alguna altre part del cos?
Tambe vull saber si fumant tabac un cop al mes o aixi pot fer mal alguna part del cos?
Que passa si tant com al vape com al tabac o a la cachimba no t'empases el fum es dolent?
Mersi, sou genials❤.
Estrella Dorca

Hola!
Entenc que estàs parlant de les cigarretes electròniques, oi? El cas és que estant estudiant quins efectes pot tenir aquest nou sistema de consum. Però hi ha dos efectes clars: no tallen amb l'adicció (continues amb l'adicció psicològica a fumar) i el vapor pot irritar les vies respiratòries amb l'elevada temperatura.
Pel que fa als efectes del tabac, has de tenir clar que ingereixes toxines amb cada inhalació (si fins i tot els no fumadors n'acaben ingerint, imagina't els fumadors actius). Per tant,efectes en el teu sistema respiratori en té. Igualment en el sistema circulatori i en la hidratació del teu cos.
Aquí trobaràs més efectes sobre el http://www.elpep.info/el-tabac/que-fa/
" target="_blank">tabac.
I tinc una pregunta: si el teu objectiu és fumar-ne només 1 al mes.... de veritat l'has de fer?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico