averaa perfavooorr_________________________
holaaaa!! soc una noia d 14 anys (en una semana 15 jijiji) .
un explicare el meu problema. ma mare te una "cosina" que te tres fills (un gran i dos bessons) . sempre els convidava a totes les reunions familiars i tal. jo sempre m'he sentit atreta pel gran (17). per com em tracta, pel fisic per tot. era com el meu crush d la infancia. pro sempre deia, no tio q es d la meva familia, etc. (per intentar algo amb ell saps?) l altre dia, jo i ells ens vam enterar d que no erem "familia" de debo. osigui q ma mare i la seva no eren cosines d sang diguem simplement havien crescut juntes. ara q ens hem enterat d que no som familia d debo, estic com diferent. ara em sento q m'agrada de debo. quan estic amb ell em sento be especial. el problema esq viu mega lluny i el veig poquissim. fa un parell de setmanes, va venir a casa i vam dormir junts (com cosins normals) . i ens vam despertar en plan q ell m'abraçava. pro no va ser incomode ni res, ell em tracta com una reina. e diu enana em puja a caballito. tot aixo q fa, q ja ho feia abans, fa q em mori d'amor. des de que ens vam enterar d q no erem familia em truca cada setmana. estic molt confosa, pq ara el veig amb altres ulls i es molt molt raro. hauria d'intentar algo amb ell? evidentment tampoco voldria espatllar la relacio. independent q m'agradi me l'estimo moltissim, amor de "cosina"
graaaciess adoro adolescents.cat (converses d amigues siuuussplaauu jejeje) :)
Estrella Dorca

Hola!
Doncs quin embolic emocional que tens!! Amb aquesta nova informació és natural que et replantegis els teus sentiments. Realment jo no sé què sent ell per tu, però sembla que tots dos esteu còmodes l'un amb l'altre i que us agrada estar junts.
Ves veient com avança la relació ara que teniu nova informació i que no teniu l'obstacle del parentiu familiar. Valora si et sents igual, què et ve de gust i si és viable continuar el contacte amb ell (pel tema distància).
Potser necessiteu un temps per redefinir la vostra relació i veure cap a on evoluciona ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico