El meu primer cop no vaig sentir ni gens de plaer ni gens de dolor estic espantadissima
Hola, mira sóc una noia que fa poc vaig perdre la virginitat pero no estic del tot segura, el seu penis va entrar per la meva vagina i no vaig sentir cap mena de dolor, ni cap mena de plaer, vaig posarme amb les cames obertes, a quatre potes i ell estava estirat i jo pujan i baixan, no vaig sentir res, ni plaer, ni dolor, quan vaig acabar hem vaig quedar igual que abans de haver comensat a practicar el sexe estic molt espantada, i a internet no posa res, se suposava que faria mal o que donaria una mica de plaer, estic molt espantada perquè tinc por que mai senti plaer durant la penetració, ell ja m’havia fet dits i m’havia ficat els dits i hem donava molt gust, no entenc que esta passan que ara a la penetració no sento res!!!! es normal??? espero que pugueu ajudarme enserio porto desde aquell dia menjanme en cap, moltes gracies!!
Mariona Busto

Hola M!
Que no sentissis dolor, és fantàstic! No totes les noies senten dolor la primera vegada que mantenen relacions amb penetració. Així que tranquil·la!
Pel que fa a no sentir plaer, has de tenir present que amb la penetració exclusivament difícilment experimentaràs les mateixes sensacions que has sentit quan l'estimulació es realitza amb les mans estimulant el clítoris i els seus voltants. El clítoris és l'òrgan que tenim les dones que serveix única i exclusivament per sentir plaer. Per tant, podeu provar d'estimular-lo de forma directa (amb les mans) o indirecta (amb el mateix fregament) mentre practiqueu la penetració. Veureu que així s'intensifiquen les sensacions i sents molt més plaer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat