Mite o realitat??
Holaa! Soc una noia de 15 anys i tinc bastants granets pro depen de quan sem veuen mes o no, pro la questio es que he anat al dermatoleg i man dunat un antibiotic i unes cremes per un temps pro he sentit veus de lu de deixar de menjar xocolata pot disminuir una mica els granets. Per tan k io voldria saber si aixo de deixar de menjar xocolata funciona una mica o tan sols es un mite?? Pk he sentit respostes diferents de gent que em deia k si i d altres k no i nose k pensar.
Meerci em farieu un favoor
Alba Garcia

Hola guapa!
Primer de tot m'agrada molt que et qüestionis les coses i que vulguis contrastar informació!
"Deixar de menjar xocolata et farà eliminar els grans". Dit així si que podríem parlar de que és "un mite alimentari".
Però és cert que seguir una alimentació saludable s'ha vist que ajuda a millorar l'acne o altres alteracions de la pell.
Seguir una alimentació saludable no vol dir prohibir-se la xocolata, sinó fer-ne un consum esporàdic. perquè la xocolata es classifica com a aliment greixós i de sucre (com la bolleria, les galetes, els cereals,...), i aquests no s'han de consumir cada dia, sinó de tant en tant.
Per tant si en menges cada dia, si que podries mirar de reduir-la, i menjar-ne de tant en tant. I millor si menges xocolata negre sense sucres afegits, que d'aquella altre més processada que porta més ingredients greixosos (olis, mantegues, mol de sucre...).
De totes maneres si estàs fent un seguiment amb el dermatòleg o la dermatòloga li pots comentar a veure què et recomana.
Espero haver-te ajudat!
Un petonet!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org/
">www.acab.org