sexualitatt
Bones adolecents tinc un problema crec que soc Bisexual pero tampoc se com estarne segura hi ha algún test que hem pogueu passar per saber´-ho es que em frustra no acabar de saber i per l'altre banda volia saber si es possible ser bisexual i Asexual a l'hora perque jo a vegades em plan em fan fastic dones com homes pero despres veig dones i homes i tambe m'agraden buah estic feta un lio i perque pot ser que les noies hem dongui mes aviat curiositat pero no que m'agradin? NOSE ES UN EMBOLIC TOT AIXO
espero la vostre resposta
Un petoo
Cristina Albó

Hola fresh,
El tema que planteges no és gens senzill, per una banda tenir l'orientació afectivo-sexual i per l'altre l'assexualitat. L'orientació afectivo-sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, no en funció de amb qui tenim relacions sexuals, sinó amb qui establim relacions afectives, amb compromís, intimitat i passió. Els assexuals estableixen relacions afectives amb compromís i intimitat però sense la passió (que fa referència a les relacions sexuals).
Per tant, sí, és possible ser bisexual i assexual alhora, pots enamorar-te i tenir relacions afectives amb compromís i intimitat sense passió tant amb persones del teu mateix sexe com amb persones de l'altre sexe.
Esperem haver-te ajudat!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com