No puc més 123456789
Dedsde fa un temps que estic molt pagada y tinc moltissima engoixa , estic farta i no puc més em falta i em sobra el aire.
El problema es que fa 6 mesos em vaig començar a autolesionar i tinc marques al braç i ara que gairabe es estiu ho estic intentant tapar , peró la gent s'esta começant a donar compte.
Fa poc els i vaig expicar als meus amics i em van dir que cada cop que s'em pases tallarme o donarme atracons perque tamé em donen el i digues, tot i que tallarme feia 3 mesos que ho havia deixat tot i que fa 2 setmanes em va donar la senasació de que neccessitava tallarme un altre cop i o vaig fer, peró va ser molt poc i els i vaig prometre als meus amics que ja no ho faria més, pero ahir em va donar un atac d¡egoixa molt gran i o necessitava de veritat i enlloc de tallarme els braços o vaig fer a la cama perque quasi mai ensenyo les meves cames.
El cas es que crec que me tornat a enganxar, apart d'aixó estic bastant malament no se perque estic molt out sempre apart que fa poc una amiga ens va dirb que patia bulimia i els seus pares no ho saben, els meus tampoc, se que ho seu es més greu peró em sento incompresa.
I me adonat conta de que realment no estic bé per una pregunta que em va fer la meva millor amiga que va ser... per que ho fas i jo vaig contestar:Porque veo mi imagen en el espejo y no me gusta pk veo lo patetica que soy haga lo k haga pk siempre la cago en todo pk no siento nada y lo siento todo demasiado pk estoy bastante harta detodo pk me cuesta respirar pk noto un vacío en el pecho que no se va pk siento k soy la única pk me siento sola pk los comentarios de los demás me hacen demasiado daño y por ultimó Pk es como si yo saliera de mi cuerpo y me viese a mi misma y no me guata lo k veo y me asusta muchisimo no poder desacerme de esa sensación nunca. M'asusta molt també que la gent es pensi que ho faig per cridar l'atenció o per que estic boja. La meva millor amiga em va dir que els i podiem dir als monitors del nostre esplai , peró no puc, la meva amiga també em va dir que parles amb el seu ex que també es tallava , per preguntarli com ho va fer per deixar-ho. Pero ho que m'asusta més es ue no tinc ganes de deixar-ho
Si em podeu ajudar , merci
M'ha costat molt escriureus
i perdó per les faltes
Estrella Dorca

Hola,
Moltes gràcies per la confiança d'explicar aquesta situació. No és fàcil reconèixer les autolesions, ni tampoc els afartaments.
Sincerament crec que hauries de parlar amb la teva família o amb alguna persona adulta que et pugui ajudar. Des d'aquí és molt complicat que et pugui ajudar totalment, et puc orientar i donar ànims, però la feina grossa et toca a tu: parlar-ho amb algú.
Descrius el que et passa així:
"Porque veo mi imagen en el espejo y no me gusta pk veo lo patetica que soy haga lo k haga pk siempre la cago en todo pk no siento nada y lo siento todo demasiado pk estoy bastante harta detodo pk me cuesta respirar pk noto un vacío en el pecho que no se va pk siento k soy la única pk me siento sola pk los comentarios de los demás me hacen demasiado daño y por ultimó Pk es como si yo saliera de mi cuerpo y me viese a mi misma y no me guata lo k veo y me asusta muchisimo no poder desacerme de esa sensación nunca."
I crec que es barregen moltes coses: sents que no t'agrada la teva imatge corporal, et castigues dient que la cagues SEMPRE (De veritat, sempre?), sents molt dolor però a la vegada creus que no sents, la teva angoixa ha pres forma en un buit al pit que no marxa, creus que no tens gent del teu voltant (mentre que moltes persones no saben que estàs així perquè intentes dissimular!)... i el que més em crida l'atenció: no t'agrada el que veus i vols solucinonar-ho.
Per tant, busca ajuda, explica-ho i si cal, imprimeix aquesta consulta per expressar millor com et sents. Però demana ajuda i em tornes a escriure, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico