Oral a noi
Com es fa sexe oral a un noi? Mai ho he fet això, l’altre dia em va dir de que li fes encara q va dir que no passava res si no volia ja que deia que poder podia fer-me cosa ara per ara, pero li vaig dir que compri condons per la pròxima (perque tambe em feia cosa ferli tal qual i perque vull assegurarme de que no ens passem cap cosa).
El problema que crec que tinc, a part de no tenir ni idea de com s’ha de fer, si li haig de tocar amb les mans tambe o com moure’m es que nose si es un problema tenir ‘pales’ (es a dir, tinc les dos dents del mig de la mandibula superior mes llargues que el resto) nose si li puc fer mal, quan intento amagar amb els llavis les dents del mig no aguanto gaire, se’m escapa... que podria fer? És un problema?
Bueno en general com s’ha de fer? Amb la boca se li ha de llepar i ja esta? Quins moviments haig de fer?
Una altra pregunt es q aquest estiu no podrem quedar a casa nostra perque anar a casa meva esta lluny i hi ha gent i al seu pis encara menys ja que sempre hi ha gent de la seva familia i es complicadissim (les nostres families no saben que estem junts, portem poc tems junts)... No podem anar cada finde a un hotel i que doncs no sabem on anar amb intimitat aquest estiu per a tenir relacions... Alguna idea? Existeixen llocs economics? Som majors d’edat per cert. On van normalment els joves o la gent que no té intimitat a casa? Gràciesss
Mariona Busto

Hola!
Doncs el sexe oral consisteix en l'estimulació dels genitals amb la boca. Generalment es fa introduint el penis dins de la boca i fent moviment de vaivé. Pensa que quan no tenim experiència és completament normal no saber com fer-ho. És molt important que ho facis si realment et ve de gust, amb la persona que tu realment vulguis i amb qui tinguis confiança. Si no ho veus clar, no et pressionis i dóna't més temps, no passa absolutament res!
Per saber com ho has d'anar fent, el millor que pots fer és preguntar-li al noi amb qui estàs practicant sexe oral com li agrada que li facin, quin ritme, quina intensitat, etc. Veuràs que de mica en mica et vas sentint més segura. Pel que fa a les dents, tranquil·la, vés a poc a poc i amb compte de no fer-vos mal.
Per últim, qui més que menys s'ha trobat en la mateixa situació que descrius... que difícil és a vegades trobar un lloc on hi hagi intimitat, ni possibles interrupcions. Aquí haureu de fer ús de la vostra imaginació i trobar el lloc i moment adequats per aquests moments íntims ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat