No puc mes
Hola!
Aquest curs he estat fent 6è de primaria,a pesar d'algunes dificultats que he tingut al primer trimestre ha sigut un curs inolvidable. Pero ara,desde despres del viatge final,m'estic donant conta del que pasara d aqui uns dies,q ens separarem per anar al institut. D'aqui poc començem ja amb la promoció que ens donen samarretes,albums,etc...
Des de que vaig tornar del viatge cada nit ploro fins quedarme dormida.
No se que fer per que estic vivint els moments 100% amb els meus companys.
Tinc por de perdre amistats,a sobre una amiga es va a viure fora d espanya.
Que faig???
Estrella Dorca

Hola anònima,
El que estàs vivint és una etapa de comiat i és molt bonic que la puguis viure d'una manera tant natural. Plora i acomiada't d'aquesta etapa perquè, és veritat, no la tornaràs a viure.
Pel que fa a les amistats, potser et sentiries millor si puguessis fer una petita carta de comiat a les persones que han significat quelcom en aquesta etapa. A vegades hem de fer un petit ritual de tancament i potser el teu és aquest. Com ho veus?
Aprofita aquest estiu per passar estones amb aquests amics, per buscar activitats que no sigui "fer deures", i així, quan comenci el curs, tindreu altres excuses per quedar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico