Problema
Hola, primer de tot volia agrair-vos el que feu, ajudeu molt.
El meu problema es que quan veig a la gent es com que sento la necessitat de comparar-me i sempre acabo pensant que son millors que jo. Per aixo sempre estic deprimida i no m'agrado.
No se amb qui parlar-ho i crec que necessito ajuda.
Contesteu-me siusplau, gràcies.
Estrella Dorca

Hola Agatha,
Comparar-se amb els altres és força habitual, així coneixem els nostres punts febles però també els nostres punts forts! Que miris als altres no és cap problema, al contrari! Saber veure les virtuts en les altres persones és una gran virtut!
L'únic que et demano és que et comparis amb tu mateixa: quines coses de mi no m'agraden? Què podria canviar? Com ho puc fer? Estic convençuda que hi ha més coses que t'agraden de tu mateixa del que et penses!
Aquest és un treball llarg i profund que dura tota la vida! No dubtis a parlar-ne ni explicar-ho a les persones amb qui hi tinguis més confiança, veuràs que això et farà sentir millor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico