Porto un mes malament!!! No se que fer
Hola!
El meu problema es que tinc un novio que no li caic bé a la seva cosina, ella fa ballet amb mi, des de que estic amb ell, no em mira pas, gairebé no em parla per no dir que no ho fa, em fa molt de costat..
Llavors jo sóc verge i em fa cosa fer-ho encara, i el meu novio ho sap, però ella el presiona per a que ho faci amb mi, i això fa que ell s'estresi i em presioni a mi. A més va ficant merda de mi. Jo l'estimo i no el vull perdre pero no se que fer, porto un mes trista, que no tinc ganes fer res, els meus amics em pregunten si em pasa alguna cosa però no se que contestar, a ballet ja no vaig amb les mateixes ganes, he pensat deixar el ballet per no trobar-me la tant.!! Que puc fer?
Moltes gràcies! Un peto!
Estrella Dorca

Hola Maimai_02
Primer de tot crec que has de parlar amb la teva parella sobre el tema sexual. Crec que tots dos esteu d'acord en portar el mateix ritme, per tant, és important que no us deixeu influenciar pels comentaris dels altres. Això ho has de parlar seriosament perquè sinó pot provocar alguna esquerda dins la relació.
Per altra banda, valora si deixar el ballet és una bona solució o et sentiràs pitjor si el deixes. Pot ser que ho visquis com un alliberament o bé com una injustícia. Valora bé com creus que et sentiràs si prens aquesta decisió. Busca entre les teves companyes la complicitat i, si ho necessites, parla amb amb la persona que porta el vostra grup i explica-li com et sents.
Tinc la sensació que has deixat que aquesta noia influeixi massa en la teva vida, que li has donat massa poder. De fet, si t'hi fixes, la teva vida és genial! Tens una parella amb qui t'entens, tens amistats i fas el que t'agrada (ballet). De debò deixaràs que una persona externa et faci mal viure?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico