desig sexual amb inconvenients :c
Tinc un problema enorme, tinc por pq tinc els llavis del cony el q va sent enormes i em dona vergonya.
Cada cop tinc mes i mes ganes de perdre-la i estic massa insegura, no estic feliç amb el meu chichi, es lleig :,c
Esq tinc por de q el tiu em digui q no vol ferme l'oral pq li fa fastig, a mes d'aixo tinc estries i els meus pits no son ni bonics ni re.
Vaig veure que n'hii ha opció d'operar els llavis pero potser perdi sensibiltat allà abaix i no se...
Total estic com super preocupada pq mai he fet res per por, ni uns simples dits, que faig?
Cristina Albó

Hola no dic el meu nom,
Estem segures que ets molt més estupenda del que expliques, de fet, ja mostres una valentía espectacular escrivint al consultori un tema tan íntim com el que ens comentes.
Les dones hem de començar  a estimar els nostres genitals, ni són lletjos, ni fan pudor. Són bonics i fan olor! I estèticament TOTS són diferents, igual que no hi ha dues persones diferents amb el mateix nas, no hi ha dues vulves iguals.
El tema de les operacions estètiques per la mida dels llavis es realitza o està indicada, amb dones/noies que els seus llavis realment són molt llargs, sobresurten i generen molèstia a l'hora de portar pantalons, d'anar al lavabo o de tenir relacions sexuals.
Igual que no trobaràs dos penis iguals, alguns seran més grans, altres més petits, altres més prims i altres més gruixuts, alguns seran corvats i altres rectes. I veritat que tu no ridiculitzaries a algú per com té el seu penis? Per què un noi ho hauria de fer amb tu? I si ho fes, el problema hauria de ser seu i no teu ;)
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - wommum
@Helenangelpsico
http://www.iesp.cat
">www.iesp.cat