No aconseguim mantenir relacions.
Hola adolescents.cat! Moltes gràcies per llegir la consulta.
Doncs us explico. Estic amb la meva parella amb la qual porto molt de temps i fa 4 mesos o així vam decidir intentar mantenir relacions per primera vegada, cal destacar que ja haviem fet moltes altres coses com sexe oral etc i ens anava molt bé tot lu relacionat amb la sexualitat.
Doncs vam quedar una nit sols i tot anava genial i la cosa es va calentar molt i vam decidir donar el pas.
I a la hora de posar-li el condó no se li pujava i perdia la erecció, vam intentar-ho però no ho aconseguia.
Ell es un noi molt insegur amb ell mateix i suposo que això influeix molt en aquest tema, per por al sexe i por a que no surti bé etc. Al final vam decidir deixar el tema i esperar un temps. Li vaig animar molt i li vaig fer reflexionar que havia de perdre aquesta por, sense presió. Doncs, 1 mes després, ell ja es veia amb ganes de fer-ho però li va passar una altre vegada el mateix. (en total són 3 vegades "fallides") Em preocupa que li costi molt superar la por o que no la superi amb mi. (jo ja havia mantingut relacions abans d'estar amb ell però ell no). Vull dir, exactament no trobem el problema, sabem que es per por i agobi però alhora te ganes. No crec que sigui tema del condó de que estigui apretat o algo. No sabem si esperar o intentar-ho molts cops. Jo no se que més dir-li per animar-li i donar-li confiança // Doncs volia la opinió i ajuda de profesionals. Gràcies!!
Mariona Busto

Hola Júliaa!
Segurament els nervis propis de la primera vegada li estiguin jugant una mala passada. La nostra recomanació és que tingueu molta paciència i intenteu no pressionar-vos amb el tema. Hi ha moltes maneres de mantenir relacions sexuals sense necessitat de penetració, així que potser estaria bé que de moment juguéssiu molt a altres coses i deixar que el cos i la ment es relaxin una mica, segurament així l'erecció aparegui sense problemes. Si veieu que a l'hora de posar el preservatiu i iniciar la penetració, aquesta es perd, no passa res, seguiu amb la masturbació, les carícies... per tornar a aconseguir un grau de relaxació i excitació que permetin que l'erecció es torni a donar.
Molta paciència i fora pressions!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Júlia!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat