Forats?
Fa unes setmanes, el meu novio i jo vam decidir avançar en la nostra relació, doncs bé, ell em va fer dits, però em va fer dolor. Perquè? Després, un dia, estava avorrida i vaig hagafar un mirall per investigar la meva vagina. Vaig veure que dins dels llavis hi havia un forat, suposo on es fica el pene, pero es com si hagués dos forats, es normal? Es a dir, en el forat on es fica el pene, hi ha alguna cosa en forma de rosa o de flor, es normal? Tinc un cacao al cap pensant que la meva vagina es rara. Es que mai m'he imaginat que dins hi hauria això i quan em fico els dits, noto con una paret i, si els fico direcció a una oart no en fa mal, si els fico en direcció a l'altra sí. No se s'enten.
Moltes gracies enserio
Mariona Busto

Hola Khalessie!
Un dels forats és l'entrada de la teva vagina, per on surt la regla, per on surt un bebè quan parim i també per on es pot practicar la penetració vaginal. L'altre forat és la uretra, per on surt el pipí. I si t'hi fixes, tens un altre forat, més enrere, que és l'anus, per on surt la caca. A la part superior hi trobaràs el teu clítoris! Oi que és fantàstic!
Que et fes mal en introduir un dit pot ser perquè estiguessis poc lubricada, pels mateixos nervis que poden fer que la musculatura es tensés i dificultés la introducció del dit. Si fa mal, no forceu, intenteu fer-ho d'una manera diferent, i a poc a poc sense presses.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat