Mai m'he ficat tampax
Hola! Tinc un problema. Mai m'he ficat tampax. Ho he provat algun cop pero nose si es que no ho faig be o que pero em fa mal i no m'entra. Que puc fer? Consells o ajuda porffa🙏
Mariona Busto

Hola!
El que et passa els hi ha passat a moltes noies. De vegades, aprendre a posar-se un tampó pot ser complicat, però en algun moment, trobaràs la manera!
Et recomanem que per començar utilitzis tampons de la mida més petita i amb aplicador de plàstic, així et resultarà tot més fàcil. Busca una postura còmoda, i si cal, ajuda't d'un mirallet per localitzar bé l'entrada de la teva vagina, que és per on s'ha d'introduir el tampó. Llegeix bé les instruccions i veuràs que normalment ho acompanyen d'alguna il·lustració que et va guiant de com fer-ho.
Recorda que un cop el tens posat no l'has de notar ni t'ha de fer mal. Si et passa alguna de les dues coses, és que no el portes ben col·locat. Molta paciència i intenta estar el màxim de relaxada, així tot serà més fàcil
En el següent enllaç podràs veure en imatges com posar-te un tampó: http://www.adolescents.cat/noticia/9806/vingut/regla/no/posar-me/tampo
">
Esperem que t'ajudi!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat