Orgasme?
Tinc un dubte, no sé si he tingut algun cop algun òrgans al fer-me dits i tal, però com tampoc sé ben bé què és un orgasme volia saber com puc saber si n'he tingut algun, que és i com puc identificar-ho.
Gràcies. Petons desde BCN.❤
Cristina Albó

Hola Angiii,
Només tu podràs saber si has arribat a l'orgasme o no, ja que és una
sensació que només tu pots sentir i saber si has tingut o no. Pensa que
l'orgasme seria una sensació plaent molt més forta que la resta i que
dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es nota als
genitals, com unes petites contraccions que produeixen plaer.
A
vegades estem tan pendents de si estem tenint un orgasme o de si el
tindrem, que no deixem que aquest arribi. És important aprendre a
centrar-se en el plaer, en allò que estem fent, en les sensacions
agradables i en pensaments que ens ajudin a excitar-nos, ja que no podem
oblidar que el gran òrgan sexual és el nostre cervell.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com