NOVA LESBIANA
Hola!!
Fa temps que estic pensant sobre la meva sexualitat i en si soc lesbiana o no i que em passa pel cap. La cosa es que he arribat a la conclusió que si que ho soc pero clar, no tinc experiencia perquè mai he estat amb una noi, aleshores nose que he de fer si estic (al llit) amb una noia.
Per altra banda, al meu poble no hi ha lesbis o no volen sortir i no trobo cap noia... si algu en coneix deixeuho als comentaris plis
Gracies adolescents!
Cristina Albó

Hola itssarahcollins,
Les oportunitats apareixeran, no pateixis per això! Pel que fa a la sexualitat entre dues dones és igual que la sexualitat entre dona i home, però sense penis. I això no suposa res, pensa que el plaer femení no està a l'interior de la vagina i que la penetració no és la pràctica amb la que les dones gaudeixen més a nivell sexual. La masturbació, el sexe oral, el fregament, les carícies, els petons, etc... poden ser molt estimulants!
Recorda que l'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, no en funció de amb qui tenim relacions sexuals.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - wommum
@Helenangelpsico
http://www.iesp.cat
">www.iesp.cat