Dubtes
Halloooo peniaaa!!!
1- La pastilla de l'endemà, evita tan infeccions com l'embaràs??
2- És veritat que els nois, com més ràpid se la pajen més ràpid acaben??
3- Quin tant per cent té d'afectivitat la pastilla?
4- Si vaig al metge, com pot saber si he follat o no??
5- He sentit a parlar del gland femení o algo així, a on està? Si me'l toco mentres em masturbo em podria proporcionar el mateix plaer que el clítoris??
Dankeschön adolescents.cat!!
Mariona Busto

Hola Heyy!
Anem per part responent als teus dubtes:
1. La pastilla de l'endemà és un mètode anticonceptiu d'urgència, que només s'ha de fer servir en casos d'emergència i no com a mètode anticonceptiu habitual. Aquest mètode evita un possible embaràs desplaçant l'ovulació o dificultar la fecundació, no són abortives, ja que no interromp l'embaràs si aquest ja s'ha produït.
2. Si els nois es masturben amb un ritme orgàsmic, és a dir de forma ràpida i incrementant el ritme, és probable que ejaculin ràpidament.
3. Entenem que ens preguntes sobre la pastilla de l'endemà, oi? Doncs té una eficàcia del 80%. És molt important prendre-la el més aviat possible després de la relació sexual de risc.
4. Només podrà saber-ho si tu li dius.
5. En aquesta imatge pots veure a què fa referència:
Esperem haver resolt els teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat