2 anys a la merda?
Hola, fa dos anys que estava amb el meu nòvio... (ho vam deixar fa uns dies). El cas, és que tot i que durant aquets dos anys que hem estat junts ens hem anat separant, ens hem estimat moltíssim igualment. el problema, però, és que ell no és com jo, és marroquí i els meus pares van amaneçar-me a deixar-ho amb ell o em canviaven d'institut. Això és el que vaig fer, el vaig dexar.
Ara m'he adonat que no vull estar sense ell, però ell creu que és el millor per els dos... tot i així cap dels dos sap què fer, perquè feia molt de temps que ens amagavem dels pares i ells se'n van enterar.
Seguim junts d'amagat? Quedem com amics? (ho hem intentat molts copsa però quasi mai ha funcionat, sempre ens acabem lian)
A més, la meva millor amiga i ell no s'evenen gaire, i no sé si fer-li cas a ella que em diu que el deixi. Intento anar amb els dos, perquè em sento còmode tant amb un com amb l'altre, i com que hi ha dos patis vaig amb ella i el segon amb ell, però i si això espatlla la relació amb la meva amiga?
Pff!! No sé què fer... ajuda si us plau!! (Perdó per les faltes, per el text, i moltíssimes gràcies!!)
Elena Crespi

Hola Bertiii!
Encara hi ha moltes persones que, malauradament, jutgen algú per la raça. Jo crec que si realment voleu estar junts els hi heu de demostrar als teus pares i a la teva amiga que esteu bé i que la vostra relació és sana (sempre i quan ho sigui).
Enlloc d'amagar-me jo el que intentaria és parlar amb ells i expica'ls-hi el que sents. Els teus pares coneixen a aquest noi? potser necessiten coneixe'l per veure que el fet de que sigui marroquí no vol pas dir res dolens, evidentment.
No t'animo a que t'amaguis, t'animo a que puguis parlar-ne clarament amb els teus pares.
Un petonàs!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres