M'agraden dues noies
M'agraden dues noies i no se que fer perque amb una i parlo molt i amb la altre no tant.
I en cas que em decidis no sabria com dir-li que l'estimo.
AJUDA SIUSPLAU!!!
Estrella Dorca

Hola Digi!
Vas molt ràpid!!! No corris tant!!
Si t'agraden dues noies potser vol dir que encara les has de conèixer una mica més per veure amb quina et sents més còmode i et ve més de gust quedar-hi! A tots ens atrauen persones diferents i és probable que en un mateix moment hi hagi dues (o tres) persones que ens facin "tilín". Així que no t'atabalis ni et posis pressa ;)
Ves veient amb qui estàs més bé i comença a quedar-hi més sovint. Ah! la paraula "t'estimo" és molt important, fes-la servir quan realment ho sentis, d'acord? Abans hi ha altres paraules que també volen dir coses boniques i no són més suaus: "m'agrades"; "ets important per mi"; "m'agrada estar amb tu"; ...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico