urgent!!!
holaa!!
per començar m'encanta el que feu i que sou de gran ajuda per molts adolescents!!
la meva pregunta es que si es normal que despres de que algu et fagi dits s'inflami la vagina i el clitoris
Cristina Albó

Hola Valentina,
Moltes gràcies per les teves paraules! Ens encanta que us sigui d'utilitat la feina que fem, gràcies de veritat! :)
Quan ens excitem, és normal que la vulva augmenti de volum, sovint és poc el canvi però hi ha noies que noten molt el canvi. Si estem excitades circula més sang per la zona dels genitals per tal d'augmentar la sensibilitat i el plaer. Si el que a tu et passa és que un cop finalitzat el joc sexual, en concret tu ens parles de masturbació, la teva vulva, passat un temps, s'inflama, pot ser natural si no és que et pica, et molesta o tens alguna irritació.
Si això últim és el que està passant el millor és que ho comentis amb el teu metge, que sigueu curosos amb la higiene, que es renti bé les mans, que porti les ungles ben tallades, etc... però sobretot, consulta amb el metge.
Una abraçada, gràcies per escriure'ns i per llegir i utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.iesp.cat
">www.iesp.cat