Flujo
Hola!!
Tinc una duda i es que tinc 15 anys i encara no tinc la regla, però si que tinc MOLT de flujo i no sé si es normal o no i m’agradaria sapiguer que fer per no tindré tant de flujo
Em podríeu ajudar siusplauu🙄
Gràcies petons
Cristina Albó

Hola,
No pateixis la primera menstruació pot venir entre els 10 i els 16 anys, però hi ha noies que els hi ve abans i noies a qui els hi ve després. L'aparició del flux pot ser degut a la possible aparició de la primera regla. El cos comença a activar-se i una de les primeres senyals que rebem abans de la primera regla, sol ser l'augment i canvi del flux vaginal.
No pots fer res per a que disminueixi, és natural i sa que hi sigui i aparegui. Si realment t'és molt molest pots utilitzar algun salvaslip però sense abusar-ne ja que no deixarà respirar bé la pell de la vulva i pots agafar alguna infecció o tenir alguna molèstia. Si tens molta quantitat també pots pots portar una muda, calcetes de cotó i canviar-te la roba interior a meitat del dia.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.iesp.cat
">www.iesp.cat