Tinc por a les noies?
Quan estic amb una noia em poso super nervios i no parlo gaire, encara k no m agradi gens no puc parlar o em costa molt, a no ser k siguem bestant amics k allevors no em costa tant, pero amb mes del 70% de les noies que conec no hi puc parlar tranquilament, a que es degut i que i puc fer?
Cristina Albó

Hola Anonim1714,
És normal estar inquiets i inquietes quan parlem amb la persona que ens agrada, ara bé si et poses nerviós amb totes les noies, t'agradin o no, potser seria interessant que anessis perdent aquesta por... el millor és que tinguis dos o tres temes a la butxaca per a poder parlar, en una conversa. Si això et posa més nerviós, una cosa que pots fer és interessar-te pels temes que elles treguin a la conversa. Sovint també ajuda expressar el que estem sentint, si estàs nerviós, dir-ho a vegades relaxa, si ens quedem en blanc i ho diem també pot ajudar (fomentem l'empatia, algú mai s'ha quedat en blanc o s'ha posat nerviós? ;) ).
Poc a poc aniràs sentint-te més còmode i aquests nervis es faran més petits.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico