Spinning?
Hola, sóc noia, medeixo 1,63 i peso 53kg.
Estic força prima, sols que tinc un poc de grassa a l'abdomen però tinc les cames dobles, sobre tot la part de les cuixes i, a més, no estan tonificades i tenen cel-lulitis.
He pensat a anar a classes dirigides d'spinning ja que el gimnàs m'apareix avorrit i poc motivador.
Quins esports podria practicar per reduir la grassa de l'abdomen i sobre tot eliminar la grassa de les cames i tonificar-les?
L'spinning m'ajudaria? Quins beneficis té?
Alba Garcia

Hola bonica!
Gràcies per escriure'ns espero que aquesta resposta et sigui útil.
Primer de tot, estàs en un pes saludable per la teva edat, així que no hauries de sentir la necessitat de "fer alguna cosa" per reduir res.
La grassa, és una part més de nosaltres i hi ha de ser-hi. Hi ha zones on s'acumula i és completament normal i natural. El que passa es que ens han fet creure que és lleig. Una altre proba de que som esclaves de l'estètica, també és la cel·lulitis: Ens han fet creure que està malament, i que s'ha d'eliminar. Com potser que sigui un defecte si ho tenim la majoria de dones? Si no ens fa res, no ens porta problemes,... La societat ens ha venut que és dolenta... ja li interessa, així ens pot vendre molts productes per "eliminar-la" (que realment son molt ineficaços).
Pel tema d'activitat física, l'spinning és una activitat d'alta intensitat on es fa molt treball cardio, i es treballa molta musculatura del nostre cos, des de les cames, glutis, abdominals, braços... També és una gran font d'energia, normalment les classes son molt motivadores i això ens pot ajudar a sentir-nos amb més energia i a relaxar-nos després.
Fer activitat física és molt important per la nostre salut tant física com mental. Et recomano que quan et plantegis fer alguna activitat sigui per passar-t'ho né, i per cuidar-te, no tant per corregir o canviar parts del teu cos.
Gran part del nostre cos ve més determinat per la genètica que no pas per les activitats que fem. Així que si busquem assolir canvis, i no els aconseguim, ens podem sentir molt malament.
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org