Varis temes
Ei! Una cosa, m'he mirat els la vulva i tinc els llavis menors més sortits, fins aquí tot normal, però es que tenen una tonalitat més aviat negre/marró... Una de la classe m'ha dit que hi ha gent que ho té però no sé si és cert...
Tema masturació, m'agradaria començar a masturbar-me i no sé com fer-ho... Em podeu donar algunes formes de fer-ho per començar? He provat d'acariciar-me el clítoris però em fa una mica de mal... Altres maneres? Hi ha alguna manera de tenir un orgasme més gran?
Últim tema: hi ha un amic que es vol liar amb mi i crec que alguna cosa més, el tema es que m'encantaria que em masturbés però com q no ho he fet mai no sé si és millor esperar a que m'ho faci jo mateixa i després ensenyar-li com m'agrada o és igual i el deixo fer? Per cert, diuen que fa més plaer que et "mengin" la vulva que que et masturbin... És veritat?
Gràcies per tot i perdó per tantes preguntes.
Mariona Busto

Hola Anònima!
Anem per parts responent als teus dubtes:
1. Tenir els llavis menors més sortits és completament normal! Hi ha tantes vulves com noies en el món! Pel que fa al color dels llavis, també pot variar en funció de la noia i també forma part de la normalitat. La pigmentació de la pell d'aquesta zona pot ser diferent d'altres zones del cos.
2. Doncs no hi ha una única manera per masturbar-se. La nostra recomanació és que ho facis des de la curiositat, que et vagis guiant tu sola per la teva intuïció. Si el contacte directe amb el clítoris et resulta molest, prova d'estimular-lo o acaronar-lo pels costats, de forma indirecta, a veure si així t'agrada més. El fregament entre les cames o amb un coixí també pot ser una bona opció. Recorda també que és molt important estar connectada i centrada en allò que estem fent, en pensaments que ens ajudin a excitar-nos, etc. Trobar la manera en que t'agrada masturbar-te és qüestió de temps i pràctica!
3. Si tu mateixa ja has experimentat, serà més fàcil que puguis explicar-li a l'altra persona què t'agrada i com t'agrada ;) Pel que fa al sexe oral o la masturbació, cada noia pot tenir les seves pròpies preferències. Amb el temps aniràs descobrint què t'agrada més a tu!
Esperem haver resolt els teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat