Bisexual?
Hola Adolescents!
Primer de tot gràcies per fer el Consultori perquè ajudeu a molta gent responent a les respostes, i llegint-ho també se n'aprén!
Segon, comencem amb la consulta. Fa uns dies que m'adono que em començo a fixar més amb les noies, pero no com a una cosa seriosa si no que si me'n passa una per davant potser tinc la tentació de mirar-li el cul o veure si és guapa i està bona. M'estic preocupant perquè no sé si això vol dir alguna cosa, jo mai m'havia fixat en les noies.
No sé si m'explico: em segueixen agradant nois i mai he sentit res per una noia pero m'hi fixo, no sé si això vol dir que vull mirar per comparar amb mi o per veure en general com estàn, o si realment estic començant a ser bisexual.
Aclareixo que MAI he sentit res per una noia, ni "em posa" mirar-li el cul ni res d'això, però si que m'hi fixo i no ho sé, podria ser que això volgués dir alguna cosa?
Si em poguessiu ajudar ho agrairia moltísim.
Gràcies!
Mariona Busto

Hola heartlessssss!
Moltes gràcies pels teus comentaris, ens agrada llegir que les respostes del Consultori et són d'utilitat.
Com ja deus haver llegit en alguna de les nostres respostes, la nostra orientació sexual es defineix per de qui ens enamorem. Per tant, que et fixis en les noies, mirar-les, fixar-se en el seu cul, etc., no implica directament que siguis lesbiana o bisexual. El temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a descobrir de qui t'enamores! Així que tranquil·la, no et preocupis per això, veuràs com de mica en mica aniràs sabent si és simple curiositat, comparació o alguna cosa més.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat