Crec que tinc un problema
Holaa
Fa unes setmanes que tinc mola presió social i propia, el mejor problema pero ja be de fa quasi dos anys, el cas es que aquests ultims 3 mesos, al principi plorava a vegades però tampoc anava molt al cole per un parón que havia de fer per un petit problema pensava que era per no portar la vida que jo porto que bàsicament és moguda. Vaig tornar i vaig tenir petits problemes amb l'institut però és van pasar i estava tot bé, fins que van començar a aparèixer coses de l'institut, amics nous i noves coses. Tot en mi ha augmentat, estic a una pressió social i pròpia brutal. Vaig començar amb atracones i deixant-ho estar però ara tot va a pitjor i crec que m'està costant adonar-me, però no dormo, les meves notes baixan, estic a les nits mirant pel balcó, no estic quasi amb la meva família i ara després de cada atracon diari vaig al lavabo a vomitar. Mai me sentit bé amb el meu cos i hi ha tanta gent al meu voltant que creu que sóc una persona forta que li encanta menjar tant per ansietat, que més igual moltes coses, però el que ningú sap és que pateixo i m'aguanto.
Gràcies per llegir-ho
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa,
Primer de tot vull donar-te les gràcies per escriure i explicar-nos això. Penso que els darrers mesos t’has sentit trista i tens un bon cúmul d’emocions dins. Moltes persones quan ho passen malament intenten com poden evitar aquest malestar. Aquí és quan poden aparèixer els afartaments o altres símptomes. Mai és perquè si. Per això penso que arribat aquest punt potser t’aniria bé un acompanyament psicològic. Un espai en el que poder parlar del que et passa i tenir una persona que t’ajudi i et doni eines per intentar gestionar les teves emocions.
Patir en silenci és el pitjor que hi ha… parla amb les persones del teu voltant, explica el que et passa. Encara que sembli mentida compartir el nostre malestar molts cops l’alleugereix. Escull persones que sentís que poden entendre’t, amics teus o la teva família.
T’envio una abraçada molt gran.
Carlota López Ballestar
Psicòloga