Hola,
Hola, soc una noia de 15 anys i em considero estranya els demes ja que tots mostren una actitud
Molt pasiva en els estudis, i a mi em pasa tot el contrari no paro de pensar-hi estudian horas...
I es com una obsessio constant i asta al punt de no parar de plorar si algo no em surt o un examen que hagi fet malament
Tot comença quan a la meva infancia m'hen tractat de "tonta" i em supero cada dia pero no puc viure aixi amb aquesta obsessio que m'impideix esta tranquila. No paro de rebre comentarios com relaxat pero no se com parar o deixa de pensar-hi per un moment
Gràcies
Estrella Dorca

Hola Arts,
En primer lloc et felicito!! Has convertit l'insult en una virtut! És a dir, t'has demostrat a tu mateixa que els comentaris despectius que t'arribaven eren totalment falsos!
Has agafat les regnes dels estudis i has utilitzat totes les eines que tenies a l'abats (organització, constància, paciència, planificació i concentració) per marcar-te un objectiu i complir-lo! I això és fabulós!
Per altra banda, sembla que s'està convertint en una petita obsessió que et porta dificultats per descansar, desconnectar i divertir-te, oi? Doncs aprofita el teu do de planificació per posar espais d'oci en el teu horari. Busca un parell d'hores entre setmana per estar amb les teves amigues o fer activitats extraescolars o hobbies que et facin sentir bé. I també busca una estona durant el cap de setmana. Es tracta de compaginar estones d'obligació amb estones d'oci.
Ara falten pocs dies per finalitzar el curs, així que agafa aquest hàbit de cara al proper curs. Quan facis l'horari, posa-hi aquestes estones de diversió! d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico