NO SE QUE VA PASAR
Hola!
No se que fer. A la meva clase hi ha un amic meu que em posa bastant però de cara es feo, només em posa el seu físic i la seva personalitat. Tenim molta confiança entre els dos i jo sempre li dic que em posan molt els tios com ell però no pilla les meves indirectes. Ahir per la tarda vam quedar per parlar i de cop i volta em va dir que jo li agradava a ell. No sabia com reaccionar i li vaig dir que a mi ell em posa molt llavors em va dir que la seva casa estava lliure i jo vaig acceptar anar a sa casa. Vam arribar i em va portar a la seva habitació. Allà em va començar a tocar el pits i va anar baixant les seves mans fins arribar al cony. En aquell moment vaig sentir la millor sensació del món però vaig notar que ell no ho estava disfrutant molt, nose perquè. Pero al cap d'una estona ens vam començar a donar abraçades i vaig notar la seva polla super dura. És normal que quan ell m'estava tocant ell no estigués disfrutant? Em vaig preocupar perquè a lo millor ell només volia fer-ho i en realitat no li agrado o nose
Mariona Busto

Hola!
Fixa't que a vegades podem fer interpretacions que poden ser errònies. Que el seu penis estigués en erecció és mostra que hi ha excitació i que s'ho està passant bé.
La comunicació i la confiança solen ser elements bàsics perquè les coses funcionin millor. Nosaltres no sabem que és el que ell volia, ni quines intencions tenia, però el que està clar és que feia una estona t'havia dit que li agradaves! Tenir relacions sexuals entre vosaltres ha de ser quelcom que us vingui de gust a tots dos, que us sentiu preparats per fer-ho sense cap tipus de pressió.
Si només volia sexe amb tu, però tu no saps si en vols tenir o què sents exactament, dóna't temps i no facis res que no vulguis fer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat