no se com dir als meus pares que la he perduda
hola, porto amb la meva novia(que te 16 anys) 5 mesos mes 1 any i pico que ens coneixem la cosa es que ho vam fer als 2 mesos i jo ja li vaig dir als meus pares la cosa es que ella no sap com dirli als seus amb els seus pares tinc un rotllo molt guay i son molt majos ells em caugen be i viceversa la cosa es que la seva mare es molt enrotllada i molts cops ens parla de sexe i aixo creiem que amb la seva mare no hi ha problema en dirli la cosa esta en el seu pare que la te com la nena petit com la princesa i li costa admetre que la seva filla te novio i no sabem que fer si dirli sol a la seva mare o cap dels dos deixar que treguin ells el tema no sabem que fer
Mariona Busto

Hola Marcos_narcos!
Explicar-ho als pares o no és decisió seva (vostra), i heu de valorar bé quan és un bon moment per parlar-ne, si se sentirà més còmode comentant-ho primer a la mare amb qui té més confiança, i després valorar, inclús conjuntament amb ella, si voleu explicar-li també al pare.
Fixeu-vos que hi ha molts adolescents que no ho expliquen mai als seus pares, en canvi molts altres que ho volen fer. No hi ha un fórmula màgica! El que està clar és que tenir confiança amb els pares és fantàstic, i poder parlar de qualsevol tema també!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat