Una mica de caos-
Hola soc l'Oxana
Tinc unes preguntes:
1ra: La meva mare sap que tinc un follamigo i tal.. El cas esque ja no em deixa quedar amb ell perque diu que nomes em vol per tindre sexe, tota que sempre acabem discutin.
El que no m'agrada d'aixo esque sempre em diu que ho tinc que fer quant tingui novio i tal..
Que puc fer?
2na: El meu follamic i jo en teroria em quedat dema, el problema esque ningu dels dos tindra casa lliure i ell em va proposar fer-ho en un lloc del carrer que no pasa ningu, pero esque jo tinc por de quens pillin ( l'ultima vegada ho vam fer en una mena de descampat que hi havia pero ningu ens va pilllar)
Que pudem fer?
3ra: Bueno ell em va dir que si vulgues que tot aixo continues que em tenia que depilar la vagina, hi ho vaig fer, el cas esque em picara molt quant em surtin els pels.
Que puc fer perque no em piqui?
4rta: Jo a ell li vaig dir que no volia que em fes sexe anal perque em feia molt de mal pero ell va insitir i dema al final crer que m'ho fara pero jo ja li he dit que no vull ( jo ho intentare evuitar)
Que puc fer?
Gracies per la feina que feu :)
Mariona Busto

Hola Oxana!
Anem per parts:
1. Creus que la teva mare té raó? Tu què en penses del que et diu?
2. Si ho feu al carrer, sempre correu el risc de que us enxampin! Si no teniu un lloc tranquil i privat per fer-ho, podeu posposar la trobada sexual per un altre dia i quedar per anar prendre alguna cosa, o per anar al cine, o per a veure alguna exposició. Què et sembla?
3. Depilar-se o no els genitals és una decisió personal que només tu pots prendre. Ningú t'ha "d'obligar" a depilar-te o amenaçar-te en que si no ho fas, la relació s'acabarà. Per tant, fes-ho només si tu ho vols fer, no sota pressió!
Si et depiles amb fulla d'afaitar, és normal que quan surtin els pèls piqui una mica i inclús puguin sortir granets. La recomanació és que vagis a un centre d'estètica perquè puguin recomanar-te què pots fer.
4. Un NO és un NO. I aquí sí que ens posem sèries! Si tu no vols fer-ho, ell ha de respectar la teva decisió. Així que si tu tens clar que no vols sexe anal, no n'hi ha d'haver. Les relacions han de ser consentides sempre, tots dos heu d'estar d'acord del que voleu fer i no s'admenten pressions o obligacions.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat